Csomagpont átvétel

  1. Amikor leadod a rendelésed, visszaigazoló e-mailt küldünk számodra, amelyben értesülsz a rendelésed számáról és szükség szerint tájékoztatunk az esetleges további teendőidről is. Miután feldolgoztuk a megrendelést, a csomagodat átadjuk a GLS futárszolgálatnak, amelyről a GLS futárszolgálat is tájékoztat Téged egy e-mailben. Ez tartalmazza, hogy a csomagod mikortól lesz átvehető az általad választott GLS CsomagPonton, ettől számítva öt munkanapon belül veheted át a csomagod.
  2. A GLS CsomagPontok csomagátvevő helyek, ezek országszerte különböző üzletekben működnek, a megrendelés során egy térképes kereső segítségével választhatod ki a Neked legalkalmasabb átvételi pontot. Itt lehetőséged van az üzlet nyitvatartását is ellenőrizni.
  3. Amennyiben GLS CsomagPontra kéred a rendelésed, lehetőséged van utánvét-tel fizetni, nem muszáj a bankkártyás fizetést, vagy az átutalást választanod. Ebben az esetben a csomagodat érvényes személyi okmánnyal veheted át, ezen kívül a csomagátvételhez a csomagszámot is szükséges megadni! Ha most szeretnéd megnézni, hogy hol találsz ilyen csomagpontot, kattints az alábbi linkre a térképes keresőért: link
  4. A GLS CSOMAGPONTON TÖRTÉNŐ ÁTVÉTEL DÍJA UTÁNVÉTES FIZETÉS, BANKI ÁTUTALÁS, BANKKÁRTYÁS FIZETÉS (PAYU), VAGY PAYPAL FIÓKOS FIZETÉS VÁLASZTÁSA ESETÉN IS ESETÉN 1500 FORINT!A díjszabás az ország egész területére egységesen érvényes. Fontos tudnod azt is, hogy a GLS CsomagPontos átvétel 50 000 forint feletti rendelés esetén ingyenes, ezért megéri egyszerre több terméket rendelned.
  5. Más is átveheti a csomagot a GLS CsomagPontban?
    Igen, érvényes, írásos meghatalmazással más is átveheti a csomagot, amely tartalmazza a nevet és címet, valamint az átvevő nevét és címét. A meghatalmazott személynek rendelkeznie kell érvényes személyi okmánnyal. Ha bármilyen sérülést találsz a csomagoláson, kérjük, az átvételnél ellenőrizd a csomag tartalmát, amenyiben a csomag tartalma is sérült a CsomagPontban kárjegyzőkönyvet szükséges kiállítani.Ha a csomagon külsérelmi nyomot észlelsz, akkor még a csomag átvétele előtt, haladéktalanul kérd el a kárjegyzőkönyvet. Lehetőség szerint készíts fényképeket a sérült csomagról és tartalmáról, majd írj nekünk a Hangszerflotta.hu ügyfélszolgálatára az iroda@hangszerflotta.hu e-mail címre!